Lupine III: The First، review: Lupine در یک فیلم با یک نقشه مسطح سه بعدی می شود
متن دلخواه شما
جمعه 22 فروردين 1399 ساعت 2:9 | بازدید : 243 | نوشته ‌شده به دست taherkamali | ( نظرات )

لوپین به لطف گرافیک های رایانه ای به سینمای سه بعدی برمی گردد. دزد آقا میمون پانچ در سطح فنی تکامل می یابد ، اما فاقد تکانه روایی است. بررسی لوپین سوم: اولین.

سرزنش ژاپنی ها برای این روند پیر شدن و راه اندازی مجدد نماد بین المللی تولید کمیک آنها مانند لوپین سوم دشوار است. با نگاهی به غرب و به ایالات متحده ، جایی که راه راه‌اندازی مجدد همه حق رای دادن ممکن (حتی غیرممکن ترین) نیز بدون استفاده باقی نمانده است ، این فیلم بلند اختصاص داده شده به شخصیت میمون پانچ در حقیقت کمترین اتحادیه ملتی است که بر روی آن قرار دارد. میراث بین المللی فرهنگ پاپ که بندرت به صورت ارگانیک و قانع کننده مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

جنبه مثبت این بازگشت لوپین این است که برعکس ، این یک عملیات بهره برداری نیست که در اثر مرگ میمون پانچ (که در آوریل 2019 درگذشت) متولد شد. نت های تولیدی این فیلم و یک پیام نهایی قبل از پایان اعتبار نشان می دهد که مانگاکا برای مدت طولانی چه ایده هایی را برای ساخت لوپین و گروهش نوازش می کند و جهش را از انیمیشن دو بعدی به سه بعدی می بخشد. کاریکاتوریست از ابتدای فعالیت خود ، پشتیبان مشتاق تکنیک های دیجیتال ترسیم و رنگ آمیزی بوده است. مانگاک زمانی که این ماشین ها هنوز حیوانات حجیم و بسیار گران قیمت بودند ، طرفدار استفاده از رایانه ها در زمینه تصویرگری و گرافیکی بود. متأسفانه پدر آرسنیو لوپین در کمیک ها فرصت دیدن فیلم ساخته شده را نداشت ، اما نعمت خود را به این پروژه بخشید که این خود به خود نشان از درجه بالایی از مراقبت و توجه دارد.

کوچ MediaLupine ، Zenigata و باند او HD آماده می شوند
لوپین ، زنگاتا و باند او در برابر دشمن مشترک متحد خواهند شد
به عنوان مثال ، هم در ژاپن و هم در ایتالیا صداهای تاریخی بازیگران صداپیشه سریال های انیمیشن تا حد امکان حفظ شده است و با یادآوری مفسران تاریخی برای صداگذاری لوپین و همکارانش. لوپین توسط استفانو اونوفری که از سال 2007 صدا و سیما را به این شخصیت داده است ، پس از درگذشت روبرتو دل ژودیس ، بازیگر تاریخی ایتالیایی سارق آقا ، ابراز می شود.

چه کسی در فیلم جدید Lupine III: The Lupine دو برابر می کند؟
یک دزد سه بعدی آقا
جای تعجب مثبت این است که تکنیک فیلم بیش از رضایت بخش است. البته ما در سطح دیزنی / پیکسار نوری نیستیم و از آن بودجه دور هستیم ، اما لوپین با یک طراحی جذاب ، یک خاصیت تشریحی آناتومیک و روان بودن حرکتی که بیش از آن قانع کننده است به صفحه نمایش بزرگ برمی گردد. نسخه سه بعدی نیز می تواند مطابق با ظاهر اصلی دو بعدی شخصیت ها باشد. در اینجا و آنجا بن بست وجود دارد ، اما به لطف تغییر مداوم تنظیمات جغرافیایی و موسیقی ساخته شده یوجی اونو (که به مضامین تاریخی با طعم جاز که سری انیمیشن ها را توصیف می کرد ، مراقبت می کرد) ، این فیلم بدون غرفه از بین می رود.

مطمئناً داشتن یک شخصیت نمادین روی دستان شما که چنین جهشی مهم تکنولوژیکی را ایجاد می کند ، کار آسانی نیست. ما باید تاریخ را به خوبی کالیبره کنیم تا آن را تحریف نکنیم بلکه یک گرد و غبار خوب به ساختار کلی آن پس از چهل سال و بیشتر ماجراها می دهیم. تجدید و بازگرداندن ، با این تصور که هسته اصلی هنوز هم موضعی است ، حتی زمانی که اقدامات لازم برای ترمیم طرفهای قدیمی تر از خصوصیات تاریخی آن انجام شده است. بدتر از این که لوپین سوم: اولین - در بین اولین بارهای او - تجدید عمیق و لازم لوپین را به عنوان یک شخصیت در نظر نمی گیرد.

کوچ mediaLupine و Jiken سوسک HD
بینندگان طولانی مدت در این 3D Lupine نقدهای تاریخی پیدا می کنند
آیا نیاز به بازگشت لوپین سوم در سینما در سال 2020 بود؟ این سؤال با یک جواب ساده نیست ، اما مطمئناً برای لوپین سوم: اولین می توانست از نقشه ای بهره ببرد که بتواند از کنجکاوی کسانی که شخصیت را نمی شناسند بهره مند شود و از کسانی که بزرگ شده اند (در ایتالیا و ژاپن) با سوء استفاده های مارپیچ لوپین بهره می برد. فیلمنامه نویس و کارگردان تاکاشی یامازاکی متخصص این ژانر است: از پاریست گرفته تا دورمون ، او اغلب با آوردن مانگا به سینما که فقط بعد تلویزیون را چشیده بود ، سر و کار داشته است. از دیدگاه کارگردانی ، حتی بدون تلنگرهای عالی ، او کنار هم می رود: فیلم دارای یک قله اکشن خوب است ، با آن لمس پرنعمت به دلیل تنظیم اروپایی دهه 60 ، بدون فراموش کردن مؤلفه پر زرق و برق که شخصیت هایی مانند جیگن ، گوئمان دارد. و فوجیکو همیشه با خود حمل می کنند.

لوپین: آقا بیشتر از دزد
تعامل بین شخصیت ها (لوپین با دو تاج خود ، فوجیکو با لوپین و باند سارقان با زنژاتا همیشه در آهنگ هایشان) اما مقدماتی و کودکانه است. همه اتهام شهوانی و دلهره آور مبادلات گذشته بین یک فوجیکو مجازات شده تر از حد معمول و یک لوپین که یک آقا بیشتر از یک دزد واقعی است از دست می رود. این در تعامل با شخصیت منتشر نشده ایجاد شده برای این فیلم ، باستان شناس جوان Laetitia ، قابل توجه است. در اینجا ناهماهنگی ها به p تبدیل می شوند

خاطرات اسرارآمیز که سرنوشت وی را با لوپین پیوند می دهد ، فیلم را به رونمایی از سه گانه بسیار مورد سوء استفاده در روایت های ماجراجویانه از این نوع سوق می دهد: یک شب را در شام نازی ها با خواسته های تسلط جهانی ، قرار دادن آثار باستانی باستانی با طبیعت تقریبا بیگانه و یک سه گانه قرار دهید. آزمایش هایی که باید بگذرد و احساس حضور در یک فیلم ایندیانا جونز (به ویژه آخرین جنگ صلیبی) تقریباً غیرقابل تحمل است. طرح Lupine III: The First آنقدر ابتدایی است که به نظر می رسد یک ماجراجویی گرافیکی است که فواصل گیم پلی را با توالی های متحرک ایجاد می کند که باعث می شود داستان ادامه یابد. بعضی اوقات به طور غریزی می توان به دنبال جوی استیک در دستان بود ، بنابراین این فیلم یک بازی ویدیویی را برای ساختار و تجسم به خاطر می آورد.

کوچ mediaLupine III HD را گیج کرده است
لوپین از نظر فنی متقاعد می شود اما نقشه فیلم ولرم است
لوپین سوم: اولین عملیاتی است که به روشنی قصد دارد شخصیت و دنیای او را به نسل هایی معرفی کند که تقریبا کاملاً سریع است. این یک رویکرد قابل فهم است ، اما حتی در اینجا این تصور وجود دارد که طرح واقعاً برای ابتلا به تازه واردان خیلی ابتدایی است. برای کسانی که دانش خاصی از دزد آقا دارند ، این تجربه فقط می تواند بسیار ناچیز و فراموشی باشد. بدون حتی حتی اذیت فیلمهای تاریخی مانند قلعه کگلیوسترو هایایائو میازاکی ، این لوپین نسخه ای محو شده از یک شخصیت دو بعدی است که در دهه 70 دارای یک مهره ای بود که امروز نیز زنده مانده است. دشوار است تصور کنید که شخصی این روایت یک بعدی لوپین را تنها پنج سال پس از انتشار آن به یاد خواهد آورد.

به طور خلاصه ، Lupine III: The First یک اسباب بازی سبک ، به دور از افتخارات اصلی است. البته می تواند این شایستگی را داشته باشد که راه را برای سایر فصل ها باز کند ، اما مطلوب است که ما برگردیم تا به داستان های غافلگیرانه بپردازیم و با جنبه ای کمی بزرگتر از این.

پوستر لوپین سوم: اولین
فیلم
لوپین سوم: اولین
2019
ژانر: اکشن و ماجراجویی ، انیمیشن ، کمدی ، جرم
کارگردانی: تاکاشی یامازاکی
فیلمنامه: تاکاشی یامازاکی ، کازوویکو کاتی
بازیگران: Kanichi Kurita، Daisuke Namikawa، Miyuki Sawashiro، Kiyoshi Kobayashi، Kouichi Yamadera کل بازیگران را تماشا کنید
به پرونده بروید
لوپین سوم: اولین قرار بود در تاریخ 27 فوریه 2020 به سینماها بیاید اما اکران به دلیل تعطیلی بسیاری از سالن های سینما این روزها به تعویق افتاد. ما به محض انتشار عمومی ، شما را در تاریخ انتشار جدید به روز خواهیم کرد.

 

منابع : 

http://modernfilm.ir/

https://taherkamali234.blogsky.com/1399/01/22/post-17/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86-%d8%a8%da%af%d9%88%db%8c%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d9%88-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%84%d9%84-%d9%81%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%86%da%af




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب